joi, 5 ianuarie 2012

Poezie

Şi pentru că am băut prea mult, o să divulg poezie neterminată, de pe vremea când eram trează la 4 dimineata şi nu puteam să adorm, aşa că am scirs poezie sex:




Te iubesc. N=am mai iubit pe nimeni cu atâta ură.
Te vreau animalic, vreau să te fut in gură, după care
să te sărut, să te bat, să te venerez.
Cu tine vreau să procreez.
Să populam Pamântul de bastarzi, retarzi
de iubirea noastră bolnavă, rai
de iubirea noastră crudă, psihopaţi
de iubirea noastră carnală, vanitosi
de iubirea noastră nudă.

Vreau toate sentimentele să explodeze de intensitate,
Vreau toate să-mi stea enumerate
Ca niste curve la bordel;
Vreau să-l aleg pe el,
Pe cel care-mi va da totul
şi eu voi ramâne...nimic.
Un nimic atât de mic, incat nu va exista.
Totul se va transforma.
Şi iubirea noastra va imploda
Şi exploda
In acelaşi timp.
Şi nu va mai exista timp.
Şi vom fi nimic şi totul în acelaşi timp.
Atunci totul va fi in ordine
Şi ordinea va fi dezordine
Subordonată de noi.
Vom fi doi.
Doar noi doi, şi niciunul.



A doua strofă e scrisă acum...pe cuvant, dacă aş fi in perpetuum beată, aş fi următoarea Cărtărescu...hihihihihi. Păcat ca am gastrită.

Un comentariu:

  1. Ma da' tu iti citesti vreodata comentariile? Serios, eu de vreun an intru aici la fiecare 6 luni sa vad daca mi-ai raspuns.

    RăspundețiȘtergere