luni, 15 martie 2010

Salut! Stfut!

Cu tine vorbesc. Da,da. Tu. Maimutoio-gorila. Esti un iepurash prostuţ cu blana de leu.

Pari destept. Esti copil; si nu in sensul bun.

Hai, spune-mi-o in fata. Te deranjeaza ca ti-o iau inainte. Dar nu face gesturi "pa la spate" ca o cioara de bloc, seminţând asfaltu', forţând neuronu' sa se intinda si sa arunce in grota intunecata toate complexele acumulate si cautand sa-mi gaseasca mie defectele irelevante.

Ce faci? De ce te ascunzi? Da, spre marea ta surpriza, halca mea de carne are capacitatea remediabila de a face o rotatie brusca a trunchiului, silindu-te sa-ti bagi degetul ăla-n fund. Ascunde-o repede, uita-te in altă parte si intreabă ceva in pripă pe cel de langa tine. Te simti prost, ca vad ca razi ca unul. Esti. Te-as fi facut de căcat in fata admiratoarei tale, daca mi-ai fi zis ceva. Ea ar fi ras de mine(bineinteles-la cum se urca pe tine in fiecare ora-literalmente). Dar ce conteaza momentul ăla cand eu stiu sigur ca seara numai la asta v-ati fi gandit si altadata nu ati fi indraznit nici sa va uitati la mine. Ati rade in continuare, dar daca v-as fi luat separat, v-ati "scurge la fata precum diareea, dupa 3 banane fermentate cu lapte fiert si sarmale cu slană, împroscata pe un perete alb" ® si ati ramane in pozitia "tocmai mi s-a efectuat o lobotomie - Iisus astept. Girafa"®.

Pac-pac.Ce-mi place sa ma descac.


Later edit: ete inca unu'. Sa ma refulez. Imi pare rau, imi trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu