duminică, 14 martie 2010

Un mazomer pe nume Inceputu.

Nu vei afla ce e un
mazomer
din acest post.


De ce? D-aia. Da. Exact. D-aia? Da. De ce d-aia? C-am doi ani, fir-ai al dracu. :( . Esti prost. Stiu.

Bon. Acum ca n-ai inteles nimic, voi incerca sa vorbesc logistic.

Mi-am facut blog din mai multe motive. Cele mai multe nu le stiu acum, ca sunt adanc-adanc si nu am chef sa-mi fac introspectii acum. Un motiv ar fi ca voiam de mult sa scriiu. Da, scriiu. De ce? Esti prost,nu o sa intelegi. Ba inteleg; "scriiu" ca de fapt tu nu scrii, tu scri; cu juma' de norma, din cauza ca nu stii sa scrii. Ei bravos, ai stiut/ghicit. Ai crescut cu 1 punct in globularii mei. Multumesc :). N-ai de ce, nu a fost un compliment si daca ar fi fost, nu ar fi trebuit sa-ti pese, pentru ca nu ma cunosti. Hmm...nu...:(. Mda. Si ma enerveaza fata ta de emoticoane. :( sorry. Si chit ca stiu engleza, prefer sa imi vorbesti in romana; asa stiu ca ai un damf de sinceritate mai mult. Ok....ups. Nu-i nimic, Ok s-accepta. Ce naiba, si taica-miu foloseste ok. De fapt, okei. Heh, cand zice taica-miu okei, piloţelu meu rade un ras scurt si sincer. Piloţelu? Ma rog...deviem. Asa....ăăă...hm. Cred ca am terminat. Oricum am folosit la maximum capacitatea mea de atentie.

Cred ca si celelalte posturi vor fi despre motivele mele de a creea un blog. Imi aduc aminte, asa , pah parcur.

Un comentariu:

  1. Ioi ce ghini ma simt. Aşe, ca omu' cand vede traforajul terminat si colorat. Mandru.

    RăspundețiȘtergere